2012. szeptember 14., péntek
fast retailing
A Fast retailing üzletpolitika a már szinte követhetetlen gyorsasággal váltakozó divatirányzatok kiszolgálásán alapszik. A koncepció lényege: 4-6 hetente megújuló ruhakínálat, mégpedig a versenytársakénál alacsonyabb áron. Forradalmi stratégiával az Uniqlo üzletiánc rukkolt ki. Sikeres üzleti koncepciója maga a logisztikai csoda. Amit ma az MTV vagy a Viva TV adókon látnak a fiatalok, azt pillanatokon belül megtervezik, Kínában megvarratják, majd repülőgépeken a boltokba szállítják. Forgalmában a céget ma már az amerikai Gaphez vagy a spanyol Zarához hasonlítják, árai a népszerű H&M divatláncéval egyeznek meg.
Címkék:
fast_retailing,
gap,
koncepció,
logisztika,
mtv,
ruhakínálat,
uniqlo,
versenytárs,
viva_tv,
zara
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése