2012. augusztus 25., szombat
termékek roma célcsoportra szabva
Az Egyesült Államokban a nyolcvanas években több cég is fantáziát látott benne és egyedi termékekkel -ruha, illatszer, smink -célozta meg a fekete (afroamerikai) fogyasztókat, sikerrel. Ez a lépés akkor szokatlannak tűnt. Ugyan célcsoportként nem lehet az amerikai feketéket és a magyarországi romákat párhuzamba állítani, ám úttörő vállalkozás lenne a hazai romák felé nyitás. A romákról sok tekintetben torz kép él a többségi társadalomban. Például az alacsony vásárlóerejű réteg mellett létezik egy közép-és egy felsőosztály is. Érdekesség, hogy az Eötvös Loránd Tudományegyetem tavaly ősszel publikált szociológiai kutatása szerint a Jobbik sikere ellenére a magyarok többségénél nem verné ki a biztosítékot, ha egy terméket roma reklámozna.
Címkék:
afroamerikai,
célcsoport,
egyetem,
elte,
fogyasztó,
reklám,
roma,
szociológia,
termék,
vásárló
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése