Főként kisvállalkozók szembesülnek azzal a problémával, hogy szükségük lenne egy titkárnőre, aki kezeli a beérkező hívásokat a vezető naptárát időpontot egyeztet levelet ír, Excel-táblázatokat tölt ki, jegyet rendel. Egyszóval leveszi a könnyen elvégezhető, de időrabló feladatokat a vállukról.
A bérköltség, a magas járulékok, az előre nem kiszámítható feladatmennyiség azonban sokakat visszatart saját titkárnő felvételétől. Nyugat-Európában és az Egyesült Államokban már ma is népszerűek a virtuális asszisztensek.
Ők vállalkozóként több üzletembernek dolgoznak saját irodából, jutányos áron. Nálunk is megjelentek az első virtuális asszisztensek, de még kevesen vannak. A vállalkozó pénzt és időt takaríthat meg velük, sőt saját presztízsét is növelheti a segítségükkel.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése